Forum Czeczenia - www.czeczenia.com.pl Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Kto popiera Czeczenię
Autor Wiadomość
czeczenia.com.pl
Administrator

Wysłany: 2007-12-15, 15:08   Kto popiera Czeczenię

Proszę o podanie swojego imienia, miasta, oraz numeru gg. Umożliwi to nam nawiązanie bliższych relacji z osobami interesującymi się Czeczenią.

wstazka.jpg
Plik ściągnięto 1746 raz(y) 1,56 KB

czeczenia.com.pl
Administrator

Wysłany: 2007-12-15, 15:28   

Witam mam na imię Michał jestem z Olsztyna, nawiąże kontakt z wszystkimi interesującymi sie Czeczenią, a szczególnie z osobami z województwa warmińsko-mazurskiego...

Koteczek 

Wysłany: 2007-12-28, 22:51   

Witam, mam na imię Kasia, jestem ze Słubic a w Zielonej Górze studiuję. Trafiłam tutaj w zasadzie przypadkowo, szukając zdjęcia prezydenta Dudajewa... Wspomnienie z dzieciństwa, gdy poruszyła mnie ta bezsensowna wojna, a miałam wtedy nie więcej jak 10lat... gg nie mam. a jakie wy macie wspomnienia z tym związane? czy są tu ludzie co podobnie jak ja, będąc dzieckiem oglądali tv/w radiu/prasie śledzili te okropieństwa? jeśli tak, piszcie na maila lub pw... a może jest ktoś z Czeczenii lub był tam w tym czasie i widział/a to na własne oczy?

Gość

Wysłany: 2007-12-29, 01:59   

Tak widzieli i slyszeli,, Zwlaszcza ze jest sie rodzina......

Gość

Wysłany: 2007-12-29, 02:03   

Przestancie sie kompromitowac bo wasze forum jest bezsensowne. Polacy nie maja pojecia o Czeczenii , a jesli wogole to tylko we wlasnych celach.. PO co ten rozglos jak i tak nie pomozecie Czeczenom Np. w Polsce co dla nich robicie aaa???

czeczenia.com.pl
Administrator

Wysłany: 2007-12-29, 13:42   

Właśnie ze jest prowadzona akcja pomocy uchodźcom Czeczeńskim, zarówno na naszej stronie www.czeczenia.com.pl , ogłoszenie nasze zamiescił tez portal www.wolnykaukaz.org .
Osobiście mogę powiedzieć ze odzew był znaczący.

Co do samej strony to miesięcznie na nią wchodzą internauci z ponad 60 krajów, wiec to znaczący wynik :-) .